Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
|
Comun |
|
AC1 |
Identificar les tendències actuals en quant a la prevenció, conservació i restauració del patrimoni a nivell nacional i internacional |
|
AC2 |
Identificar els aspectes teòrics que intervenen en la conceptualització del patrimoni cultural i artístic |
|
AC3 |
Aplicar els criteris utilitzats per la difusió i investigació del Patrimoni Artístic |
|
AC4 |
Analitzar les polítiques de conservació i restauració nacionals i internacionals, així com les lleis i normes per a la seva aplicació en l'exercici professional |
|
AC5 |
Adquirir la capacitat per desenvolupar projectes d'investigació, científics, tècnics i analítics encaminats a la conservació del patrimoni històric artístic |
|
AC8 |
Interpretar les obres d'art en el seu context històric i artístic |
|
AC9 |
Desenvolupar una actitud oberta, respectuosa i crítica cap a la diversitat d'expressions artístiques i culturals valorant la importància del diàleg intercultural i la realització d'experiències artístiques compartides |
|
AC10 |
Utilitzar les diferents metodologies d'investigació sobre el patrimoni arquitectònic, escultòric, pictòric, fotogràfic i cinematogràfic de l'Arc Mediterrani y Amèrica Llatina |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
|
Comun |
|
BC1 |
Aprender a aprender. |
|
BC2 |
Resolver problemas complejos de forma efectiva. |
|
BC3 |
Aplicar el pensamiento crítico, lógico y creativo, demostrando capacidad de innovación. |
|
BC4 |
Trabajar de forma autónoma con responsabilidad e iniciativa |
|
BC5 |
Trabajar en equipo de forma colaborativa y responsabilidad compartida |
|
BC8 |
Gestionar proyectos técnicos o profesionales. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
|
Comun |
|
CC2 |
Utilizar de manera avanzada las tecnologías de la información y la comunicación. |
|
CC3 |
Gestionar la información y el conocimiento. |
|
CC5 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |
|
CC6 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional. |