Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INFÀNCIA, SALUT I ALIMENTACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | INFÀNCIA, SALUT I ALIMENTACIÓ | Codi | 11264007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Coneix els principis bàsics del desenvolupament fisològic en el periode 0-6. Coneix la relació entre el desenvolupament del sistema nerviós amb l'aprenentatge i la conducta. | |
A8 |
Coneix els principis bàsics del desenvolupament fisològic en el periode 0-6. Coneix la relació entre el desenvolupament del sistema nerviós amb l'aprenentatge i la conducta. Coneix el desenvolupament dels hàbits de salut, fisilògics i els seus problemes. Sap educar per la salut i desenvolupa accions promotores de la salut. | |
A10 |
Coneix el desenvolupament dels hàbits de salut, fisilògics i els seus problemes. | |
A12 |
Identifica i col·labora amb professionals especialitzats per la millora de l'estat de salut del nen | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat |