Direcció d'Empreses (2012) |
Assignatures |
HABILITATS DIRECTIVES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | HABILITATS DIRECTIVES | Codi | 16625202 | |||||
Ensenyament |
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Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
David A. Whetten, Kim S. Cameron, Desarrollo de habilidades directivas, Mèxic: Pearson Education, 2005 Robin Evenden; Gordon Anderson, Management Skills: Making the most of people, Anglaterra: Addison-Wesley, 1992 W. David Rees; Christine Porter, Habilidades de Dirección, Madrid: Thomson, 2003 Juan Luis Urcola Tellería, Dirigir personas: fondo y formas, Madrid: ESIC, 2010 Rodd Wagner; James K. Hart, 12: the elements of great managing, NY, EUA: Gallup Press, 2006 Jon Warner, 32 destrezas del mando: iniciación a la gestión por competencias: skill builders, Madrid : Centro de Estudios Ramón Areces: HRD Press, 2008 Nancy Stevenson, La motivación del personal de su empresa, Madrid: Prentice-Hall, 2000 Alfred Font Barrot, Curso de negociación estratégica, Barcelona: UOC, 2007 Alan Bryman, The SAGE handbook of leadership, Anglaterra: SAGE, 2011 |
Complementària | |
• Casado, José Manuel (2000) El directivo del siglo XXI. Barcelona: Gestión 2000. • Clegg, Brian (2000) Instant Motivation. London: Kogan Page. • Commarmond, Gisèle; Exiga, Alain (1999) Cómo fijar objetivos y evaluar resultados. Bilbao: Deusto. • Costa, Miguel; López, Ernesto (1997) Los secretos de la dirección: manual práctico para dirigir organizaciones y equipos. Madrid: Pirámide • Fernández López, Sergio (2007) Cómo gestionar la comunicación en organizaciones públicas y no lucrativas. Madrid: Narcea, 2007. • Fisher, Roger; Ury, William; Patton, B. (2011) Obtenga el sí: el arte de negociar sin ceder. Barcelona: Gestión 2000. • Keenan, Kate (1997) Claves de la eficacia directiva. Barcelona: Bestselia. • Muchielli, Roger (1977) La dinámica de los grupos. Madrid: Iberico Europea de Ediciones. • Nelson, Bob (2005) 1001 formas de motivar. Barcelona: Gestión 2000. • Nelson, Bob; Spitzer; Dean (2005) 1001 formas de recompensar el trabajo bien hecho: cómo gratificar y fidelizar empleados. Barcelona: Gestión 2000. • Shani, A.B.; Lau, James B. (2000) Behavior in Organizations: an experiential approach (7th ed.). Boston: McGraw-Hill. • Steers, Richard M.; Porter, Lyman W. (1991) Motivation and work behavior. London: McGraw-Hill. • Stewart, Jacqueline; Couper, David (2004) Desarrollo de habilidades directivas. Madrid: Abetas. • Ury, William (2000) ¡Supere el no!: cómo negociar con personas que adoptan posiciones inflexibles. Barcelona: Gestión 2000. • Valls, Antonio (1998) Las 12 habilidades directivas clave. Barcelona: Gestión 2000. • Weiss, Tracey (2003). Coaching competencies and corporate leadership. FL, USA: St. Lucie Press, cop. |