URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I A LA SALUT DE LA PERSONA CUIDADORA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I A LA SALUT DE LA PERSONA CUIDADORA | Codi | 18214223 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
3 | Optativa | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aprofundir en aspectes relatius a la violència en aquesta etapa del cicle vital | |
A2 |
Aprofundir en l’atenció integral de la persona tenint en compte aspectes relatius al gènere i la cultura Aprofundir en les imatges socials al voltant de la vellesa Aprofundir en el paper del recolzament informal en la vellesa | |
A3 |
Aprofundir en la formació de l’alumnat en les activitats que porta a terme la infermeria en l’Atenció Gerontogeriàtrica | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B2 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes | |
B4 |
Presentar resultats d'allò que s'espera en la manera adequada d'acord amb la bibliografia donada i en el temps previst. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat |