Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
PRÀCTICUM I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PRÀCTICUM I | Codi | 11264401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
21 | Pràctiques Externes obligatòria | Tercer | Únic anual |
Bàsica |
IRANZO, P., Asesoramiento pedagógico al profesorado, Ed. Síntesis. Madrid, IRANZO, P., Innovando en educación. Formarse para cambiar... , Ed. Erasmus. Barcelona , |
- ALEGRE, M.A.(2006). L’acollida i l’escolarització de l’alumnat d’origen estranger al sistema educatiu català. A BONAL, X (dir). L’Estat de l’educació s Catalunya.Anuari 2005. Barcelona, Ed. Mediterrània, 2006. - ANTÚNEZ S. (1993). Claves para la organización de centros escolares. Horsori, Barcelona. - ANTÚNEZ, S. i GAIRÍN, J. (1996). Fundamentos y prácticas de la organización escolar. Graó, Barcelona. - ARMENGOL, C. i altres (2003). Seguint el fil de l’organització. Col.lecció Materials, Publicacions UAB. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès. - CORONEL, J.M.; LÓPEZ, J. y SANCHEZ, M. (1994). Para comprender las organizaciones escolares. Repiso, Sevilla. - GAIRÍN, J. y DARDER, P. (Coord.) (1996). Organización de centros educativos. Aspectos básicos. Praxis, Barcelona. - JACKSON, P. W (2000) La Vida en las aulas, Morata, Madrid. - SANTOS, M. (2001): La escuela que aprende. Morata, Madrid. Webs d’interès http://www.gencat.cat/educacio http://www.xtec.cat |
|
Complementària | |