Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
ANÀLISI SIMBÒLIC |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ANÀLISI SIMBÒLIC | Codi | 12214231 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A29 |
Adquireix coneixements literaris i culturals Comprèn la literatura com un espai de representació i debat ideològic i de construcció de discursos socials Adquireix coneixements i conceptes per comprendre la importància social i política de la literatura en relació a les preocupacions i ideals estètics | |
A30 |
Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics fonamentals per entendre la literatura Fa activitats pràctiques por poder exposar, oralment o per escrit, anàlisis crítiques sobre produccions literàries | |
A31 |
Comprèn la literatura com un espai de representació i debat ideològic i de construcció de discursos socials Adquireix coneixements i conceptes per comprendre la importància social i política de la literatura en relació amb les preocupacions i els ideals estètics | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Té en compte a qui i com afecta la innovació Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Identifica els objectius col•lectius del grup amb els seus propis Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B7 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |