Estudis Avançats en Administració i Dret públic (2011) |
Assignatures |
CONTRACTACIÓ DEL SECTOR PÚBLIC I GESTIÓ DE SERVEIS PÚBLICS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | CONTRACTACIÓ DEL SECTOR PÚBLIC I GESTIÓ DE SERVEIS PÚBLICS | Codi | 15645107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Mètode del cas (dret) | Resolució de casos pràctics plantejats pel docent | 30% | |
Proves mixtes | Una prova final amb desenvolupament de temes i/o resolució de un suposit pràctic | 50% | |
Altres | Assistència i participació en activitats presencials, debats, forum de l'assignatura |
20% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Los alumnos que lo soliciten, y que sean debidamente autorizados por el profesor atendiendo a sus circunstancias personales, laborales, etc., podrán realizar la asignatura de forma semipresencial, con un seguimiento tutorizado por el profesor. En esta modalidad, la evaluación final de la asignatura consistirá en una prueba final, con preguntas abiertas de desarrollo sobre uno o varios temas de la asignatura, que permita valorar y evaluar los conocimientos adquiridos en la asignatura. Se podrá utilizar cualquier material de apoyo (libros, artículos, etc.). Dicha prueba tendrá un peso en la nota del 100% de la calificación final |