URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18214009 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Formació bàsica | Primer | Únic primer quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Integra part del contingut de l'assignatura. Es realitzarà l'estudi d'un cas amb diferents escenaris segon els objectius del tema i amb dades addiccionals a demanda de l'alumnat. ABP: la recerca i discussió de les evidències científiques, la capacitat de síntesi i l’assimilació dels principis científics, i l’autoavaluació grupal i individual. Es podrà realitzar també, si el professorat el considera necessàri, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats amb aquesta metodologia i part de l'assignatura |
seminaris + ABP 33,3% |
||||||
Seminaris |
|
Consisteix en sessions, en el transcurs de les que es projectaran pel·lícules comercials relacionades amb els temes d'estudi. Incloent l'assistència a la projecció i un assaig curt referents als temes considerats en la sessió. Seran objecte d'avaluació la descripció, identificació i anàlisi dels conceptes treballats en aquesta activitat L’observació de l’assistència, participació i aportacions de l’alumnat als seminaris, i les narratives, es tindran en compte per l'avaluació final d'aquesta part de l'assignatura. Es podrà realitzar també, si el professorat el considera necessàri, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats amb aquesta metodologia i part de l'assignatura |
seminaris + ABP 33,3% |
||||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Proves que inclouen preguntes directes sobre un aspecte concret. L'alumnat ha de respondre de manera directa mitjançant els coneixements que té sobre la matèria. La resposta que dóna l'alumnat és breu. Prova objectiva: assimilació del coneixement i principis científics de l'assignatura en relació als temes de Bases conceptuals d'infermeria. |
33,3% |
||||||
Altres | En la segona convocatòria es seguiran criteris individualitzats per l'alumnat. I es basaran principalment en la la presentació dels treballs, que considere el professorat, que no han assolit el nivell corresponent per aprovar-los. Es podrà realitzar, si el professorat el considera necessàri, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats en l'asssignatura |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'alumnat aprovarà amb la nota de 5. Per aprovar l'assignatura es tindrà que haver superat les proves o treballs demants en les diferents parts de l'assignatura. Es a dir la nota de la part d'Ètica, la de Història i la de les Bases Conceptuals, tenen que estar aprovades per poder fer mitjana. Seminaris + ABP tenen un pes del 33,3% de la nota final La nota de la segona convocatòria es basarà en la presentació dels treballs que determine el professorat de forma individualtzada per l'alumnat que ho requereixi. Es podrà realitzar també, si el professorat el considera necessàri, un examen escrit o oral, de tots els continguts l'assignatura. |