Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
NANOSENSORS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | NANOSENSORS | Codi | 20705205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Formula una àmplia comprensió del camp dels sensors i nanosensors, la seva estructura bàsica, els seus elements principals, els principis sobre els quals es basen i el seu funcionament. | |
A4 |
Aconsegueix integrar les característiques de les nanoestructures en els sensors químics i la millora substancial de les propietats dels mateixos (paràmetres de qualitat). | |
A8 |
Identifica les àrees d'aplicació principals dels (nano) sensors químics. Reconeix les fortaleses i debilitats dels dispositius (nano) sensors. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B15 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B19 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |