Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT | Codi | 11274009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||
Sessió Magistral |
|
A través d'examen mixte (test i supòsits pràctics). Hi haurà dos exàmens, un al final del 1er Q (gener) i un de recuperació per qui no hagi arribat al 5 que es farà al mes de juny. Aquest segon examen permet aprovar (5) però no donar nota. |
6 | |||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Presentació oral en format power point. Això serà treball en grup (grups de 3o 4 persones). A l'inici de curs, s'especificarà els punts que es valoraran i els temes que es treballaran |
1.5 | |||||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle problemes relacionats amb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | |||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Contestar a través del moodle supòsits pràctics relacionats amb el contingut de la matèria que permetin reflexionar a l'alumne sobre els coneixements que està adquirint. | 1 | |||||||||
Altres | Assistència/actitud: Es valorarà l'actitud al llarg del curs. L'assistència es valorarà participant a la presentació i avaluació dels treballs presentats amb els companys i a través de les pràctiques |
0,5 |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura s'han de tenir totes les activitats d'avaluació aprovades (igual o més gran a 5). Aquestes activitats són: examen que val el 60% de la nota, l'exposició de treball que val el 15% i l'entrega de dues activitats corresponent a resolució de problemes/supòsits pràctics que val el 20%. Els treballs presentats fora de termini nomes podran obtenir una nota màxima de 5. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |