Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | METODOLOGIA D'INVESTIGACIÓ EN TECNOLOGIA EDUCATIVA | Codi | 11665101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Definir els elements que caracteritzen la investigació qualitativa i la quantitativa. | AC3 AC15 |
BC2 |
CC3 |
2. Analizar els avantatges i els inconvenients de l'ús de cada una de les metodologies. | AC3 AC7 |
BC1 BC8 |
CC4 |
3. Definir el rol de l'investigador en el procés d'investigació. | AC15 |
BC2 |
CC3 CC6 |
4. Definir el procés que s'ha de seguir durant el disseny el desenvolupament i la implementació d'un invesrtigació educativa. | AC15 |
BC2 BC8 |
CC6 |
5. Analizar els principals corrents actuals d'investigació en Tecnologia Educativa. | AC15 |
BC3 BC5 |
CC4 |