Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 12264301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Quart | Únic segon quad. |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Elabora un resum en anglès del treball realitzat | |
A3 |
Elabora un discurs concís, coherent i que comuniqui els resultats del treball | |
A15 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia lingüístiques | |
A16 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia | |
A25 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional | |
A26 |
Desenvolupa tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar | |
A27 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d'una assignatura Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident | |
B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses | |
B4 |
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d'acord amb la seva planificació, en el termini previst Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d'acord amb una sistemàtica | |
B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |