Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Administració i Direcció d'Empreses (2002) |
Assignatures |
MÀRQUETING DE SERVEIS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | MÀRQUETING DE SERVEIS | Codi | 16042217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Zeithaml, Valerie y Bitner, Marie Jo (2001): Marketing de Servicios. Ed. McGraw-Hill. Philip Kotler, John Bowen, James Makens (1997): Mercadotecnia para hotelería y turismo. Ed. Prentice Hall. Muñoz Oñate, F. (1994): Marketing Turístico. Ed. Centro de Estudios Ramón Areces. Altes Machin, C. (1993): Marketing y Turismo. Introducción al Marketing de empresas y destinos turísticos. Ed. Sintesis. |
|
Complementària | |
Lovelock, C. (1997): Mercadotecnia de Servicios. 3ª Ed. Prentice Hall Landa Bercebal, F.J. (1991): Estrategia competitiva para las empresas del sector turístico. Consejeria de Economía y Hacienda. Junta de Andalucía. Chias, J. (1991): El Marketing son personas. Ed McGraw-Hill. Eiglier, P.; Langeard, E. (1989): Servucción. El marketing de los servicios. McGraw-Hill. Martín Armario, E. (1993): Marketing. Ed. Ariel. |