Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
PROCESSOS EN SALA BLANCA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PROCESSOS EN SALA BLANCA | Codi | 20705207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Identifica els principis de construcció, operació i manteniment d'una sala blanca. | |
A4 |
Dissenya xips de micro i nano-estructures. | |
A6 |
Participa a les pràctiques i procediments necessaris per a treballar en una sala blanca. | |
A7 |
Participa en l'ús de tècniques de caracterització (SEM, microscòpia Raman, etc) per a l'avaluació de les micro i nano-estructures construïdes. Participa en les tècniques de construcció de nano-estructures. Optimització de paràmetres, abast i limitacions. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B9 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). | |
B14 |
Accepta i compleix les normes del grup. Col • labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l'equip. Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva. | |
B15 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B17 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés d'aprenentatge i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |