2014_15
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado de Periodismo (2009)
 Asignaturas
  DERECHO Y GESTIÓN DE CONTENIDOS
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias El primer dia de classe s'explica el funcionament i la dinàmica de totes les sessions.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas La metodologia impartida implica assistència a classe per poder treballar col·laborativament dins l'aula. A partir d'un cas real o hipotètic, els alumnes han de: 1. Aclarir les qüestions terminològiques 2. Aportar les reflexions que els suggereix el cas plantejat 3. Determinar els objectius d'aprenentatge 4. Fixar les fonts d'informació. En una segona sessió, es discuteixen en comú els objectius d'aprenentatge.
Portafolios / Carpeta de aprendizaje A la carpeta d'aprenentatge s'hi recullen totes les evidències de l'aprenentatge. La carpeta és revisada per la tutora del curs.
Practicas a través de TIC en aulas informáticas Una sessió del curs es fa a través de les TIC a l'aula d'informàtic.
Atención personalizada Durant el curs, la professora-tutora està disponible per consultar dubtes sobre continguts o sobre la metodologia. Un cop a final de curs, es fa una entrevista on es valora el curs i es pacta la nota.