Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC9 |
Analitzar els comportaments que representen un risc per al sistema client i elaborar estratègies de modificació dels mateixos |
|
AC11 |
Analitzar i sistematitzar la informació que proporciona l'exercici professional per a crear noves estratègies que donin resposta a situacions socials emergents |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC2 |
Resoldre problemes complexos en contexts multidisciplinars relacionats amb el camp d'estudi. |
|
BC3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |