Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau de Treball Social (2009) |
Assignatures |
CLÍNICA SOCIAL I SUPERVISIÓ (retitulació) |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | CLÍNICA SOCIAL I SUPERVISIÓ (retitulació) | Codi | 15224603 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Supervisió |
|
Es tracta d’elaborar un quadern de camp que sistematitzi l’experiència tant personal / professional. També s’haurà de registrar i analitzar la participació de cada estudiant en el seu grup de treball i les dinàmiques que en ell s'estableixen | 20% | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Cada cas plantejat a classe tindrà un valor final de: El CAS 1 serà de lliurament individual i te un valor del 15 % |
15% | ||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Cada cas plantejat a classe tindrà un valor final de: El CAS 2 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 30 % El CAS 3 serà de lliurament i valoració de grup te un valor de 20% |
50% | ||||||
Altres | Assistència a la classe. És obligatori un 80%.d'assistència a classe. Més de 3 absències la valoració de l'assistència serà 0 Es controlarà l'assistència. |
15% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
1-· La dinàmica de l'assignatura i la confiança per poder treballar en equips petits fan imprescindible l'assistència dels estudiants a classe i i així garantir el procés de treball plantejat. La presencia i l'establiment d'una bona dinàmica d'equip és un requisit imprescindible de l'assignatura. L'assignatura s'avaluarà continuadament i es realitzarà el seguiment dels diferents equips d'estudiants en el marc de l'aula. 2. De totes les sessions programades de l'assignatura pot donar-se que 4 sessions de treball hagin de canviar de l'horari oficial previst. Les sessions de mati passin a la tarda o a l'inrevés per tal de adaptar-nos als equips de professionals col.laboradors . Segona convocatòria, degut a les característiques de l'assignatura descrites anteriorment, s'establirà, de manera excepcional, un sistema d'avaluació singular que caldrà consultar i confirmar amb la professora responsable del grup i a la coordinadora de l'assignatura. |