Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA | Codi | 16655209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Buchholtz, A.K. y Carroll, A.B, Business and society: Ethics and stakeholder management, , 8ª ed. Edición internacional, South-Western Cengage Learning. Canadá. 2012 Crane, A. y Matten, D. (2010) , Business ethics: Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization, 3ª ed, Oxford University Press. Oxford. 2010 Fernández Gago, R. (2005), ), Administración de la Responsabilidad Social Corporativa, , Thomson, España Olcese, A. Rodríguez, M.A. y Alfaro, J. (2008), Manual de la Empresa Responsable y Sostenible, , McGrawHill, Madrid. |
Complementària | |
Camacho, I., Fernández, JL i Miralles, j. (2002), Ética de la empresa. Desclée. Bilbao Francés, P. (2004), Ética de los negocios. Innovación y Responsabilidad. Desclée.Colección Ética aplicada. Bilbao Jones, C.; Parker, M. i Bos, R. (2005): For Business Ethics. Routledge. UK |