Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria i Tecnologia dels Sistemes Electrònics (2014) |
Assignatures |
DISPOSITIUS OPTOELECTRÒNICS I DE RADIOFREQÜÈNCIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | DISPOSITIUS OPTOELECTRÒNICS I DE RADIOFREQÜÈNCIA | Codi | 17675209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A10 |
Descriu els principis de funcionament dels dispositius fotònics. Descriu els principis de funcionament dels dispositius electrònics per a aplicacions d'alta freqüència. Valora la varietat i utilitats dels principals dispositius fotònics i electrònics d'alta freqüència. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B4 |
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B6 |
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa |