Grau d'Infermeria (2009) |
Assignatures |
LA INFÀNCIA I L'ADOLESCÈNCIA HOSPITALITZADA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | LA INFÀNCIA I L'ADOLESCÈNCIA HOSPITALITZADA | Codi | 18204218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Manté els criteris ètics en la realització del treball | |
A2 |
Analitzar les característiques universals de cadascuna de les necessitats de la persona al llarg del cicle vital en funció dels canvis que presenten, des de la perspectiva de prevenció, promoció i qualitat de vida, tenint en compte el context sociocultural Descriure intervencions i orientacions infermeres que mes s'adeqüen a la cura de la persona relacionades amb les necessitats al llarg del cicle vital Prendre consciència de la necessitat d’humanització d’entorns tecnològics des de la perspectiva de la persona i la diversitat multicultural Aprofundir en l’atenció integral dels infants i adolescents tenint en compte el gènere, cultura, procedència geogràfica, classe social, edat Aprofundir en l'atenció als nens / nenes i adolescents en situacions especials de risc personal, familiar o social | |
A4 |
Aprofundir en la formació dels estudiants en les activitats que porta a terme la infermeria en l'atenció als nens i nenes i en l'adolescència | |
A6 |
Aprofundir en la formació dels estudiants en les activitats que porta a terme la infermeria en l'atenció als nens i nenes i en l'adolescència | |
A7 |
Reflexionar sobre la violència, sexualitat, aliments, tòxics i falta de percepció del risc i la seva associació amb els problemes més freqüents de salut en el jove. Reconeix els canvis de salut i necessitats associades a les etapes de la vida | |
A9 |
Aprofundir en l'atenció integral dels infants i adolescents tenint en compte el gènere, cultura, procedència geogràfica, classe social, edat | |
A11 |
Aprofundir en el concepte d'atenció hospitalària en l'etapa de la infància i adolescència Aprofundir en el paper de la infermeria en l'atenció hospitalària als infants i adolescents | |
A13 |
Aprofundir en el paper de la infermeria en l'atenció hospitalària als infants i adolescents | |
A15 |
Aprofundir en el paper de la infermeria en l'atenció hospitalària als infants i adolescents | |
A19 |
Aprofundir en el paper familiar en l'atenció hospitalària als infants i adolescents | |
A24 |
Aprofundir en el paper de la infermeria en l'atenció hospitalària als infants i adolescents | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Aprofundir en el paper familiar en l'atenció hospitalària als infants i adolescents Aprofundir en el paper de la infermeria en l'atenció hospitalària als infants i adolescents | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Identifica els resultats de la innovació Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis Demostrar de forma oral i escrita tenir capacitat de síntesi i crítica. | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presentar resultats d'allò que s'espera en la manera adequada d'acord amb la bibliografia donada i en el temps previst. Aprofundir en el paper de la infermeria en l'atenció als infants i adolescents en situacions especials de risc personal, familiar o social | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Accepta i compleix les normes del grup Aprofundir en el paper de la infermeria en l'atenció als infants i adolescents en situacions especials de risc personal, familiar o social | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones |