Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
L'INFANT I LA DANSA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | L'INFANT I LA DANSA | Codi | 11274221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació infantil. | |
MEMD2 |
Sap integrar el desenvolupament del sentit rítmic a partir de la consciència del propi cos com a generador de moviment en alumnes d’educació infantil. | |
MEMD3 |
Descobreix i experimenta amb les possibilitats d’improvisació que genera l’educació rítmica en l’educació infantil. | |
MEMD5 |
Aplica els elements que integren el disseny curricular de l'àrea de música en l'educació infantil. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Fa aportacions significatives o certes innovacions | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte |