Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
PROMOCIÓ DE L'ENVELLIMENT ACTIU |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PROMOCIÓ DE L'ENVELLIMENT ACTIU | Codi | 11685207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Demostra els coneixement de les bases conceptuals de la matèria i és capaç d'aplicar conseixements per resoldre problemes dins de l'àmbit d'estudi. És capaç d'analitzar críticament situacions complexes relacionades amb l'àmbit d'estudi. | |
A15 |
Demostra els coneixement de les bases conceptuals de la matèria i és capaç d'aplicar conseixements per resoldre problemes dins de l'àmbit d'estudi. Demostra el coneixement de les diferents formes d'avaluació i intervenció en l'àmbit d'estudi, així com l'aplicació de diversos instruments que s'utilitzen a la tercera edat. És capaç d'analitzar críticament situacions complexes relacionades amb l'àmbit d'estudi. | |
A18 |
Demostra els coneixement de les bases conceptuals de la matèria i és capaç d'aplicar conseixements per resoldre problemes dins de l'àmbit d'estudi. Demostra el coneixement de les diferents formes d'avaluació i intervenció en l'àmbit d'estudi, així com l'aplicació de diversos instruments que s'utilitzen a la tercera edat. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |