Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Gestió d'Empreses (2013) |
Assignatures |
MÀRQUETING II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | MÀRQUETING II | Codi | 16645118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000 Marketing, Martín Armario Enrique, , Barcelona, ARIEL, 1993 Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Munuera Aleman, José Luis Rodriguez Escudero, Ana Isabel, , Madrid, Pirámide, 1998 Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: International Edition, Kerin Roger y Peterson Robert, 12, Pearson 2012 Strategic Market Management, Aaaker David, 5, Wiley 1998 |
Bibliografia exercicis El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliura pel professor al llarg del curs. |
|
Complementària |
Como Se Hace un Plan Estratégico: Modelo de Desarrollo de una Empresa, Abascal Rojas, Francisco, , Madrid ESIC 1996 Marketing relacional, Barroso Castro , Carmen y Martin Armario Enrique, , Madrid ESIC 1999 Marketing Estrategico, Lambin, Jean-Jacques, , Madrid Mc Graw Hill Marketing Internacional, Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, , Madrid Piramide 1995 |
Bibliografia complementària A més la professora penjarà en moodle o donarà als estudiants material complementari per a cada temàtica tractada com capítols de llibres, casos d'estudi, articles de revistes acadèmiques i professionals. |