Grau d'Arquitectura (2010) |
Assignatures |
PROJECTAR LA CIUTAT. HABITATGE I ESPAI PÚBLIC |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PROJECTAR LA CIUTAT. HABITATGE I ESPAI PÚBLIC | Codi | 22204214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A46 |
Distingir els principals elements de relació de la vivenda amb l'espai públic Articular un discurs conceptual que relacioni el projecte arquitectònic amb les idees del moment en què es produeix Analitzar de forma complexe un edifici i el seu entorn relacionant aspectes tècnics, estètics i urbanístics | |
A68 |
Articular un discurs conceptual que relacioni el projecte arquitectònic amb les idees del moment en què es produeix | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
B10 |
Treballa en relació amb les arts plàstiques modernes i contemporànies | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |