Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Periodisme (2009) |
Assignatures |
GÈNERES INFORMATIUS EN MITJANS ESCRITS I AUDIOVISUALS |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | GÈNERES INFORMATIUS EN MITJANS ESCRITS I AUDIOVISUALS | Codi | 12244112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A4 | Construir missatges orals i escrits destinats a productes periodístics que siguin eficaços, correctes i atractius, en les llengües pròpies, adoptant els recursos lingüístics i les estratègies retòriques més adequades per a cada tipus d’audiència, objectiu comunicatiu i canal periodístic. | |
A7 | Conèixer de forma teòrica i aplicada els fonaments de l’exercici del periodisme: redacció i estil, concepte d’actualitat, noticiabilitat, organització laboral i professional, deontologia. | |
A11 | Conèixer i saber aplicar els diferents gèneres periodístics escrits i els gèneres i formats de programes audiovisuals per narrar, analitzar o valorar l’actualitat de forma eficaç, responsable i creativa. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B2 | Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp del Periodisme. | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. | |
B5 | Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. | |
B11 | Tenir capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |