Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
GRAMÀTICA FORMAL I GRAMÀTICA PEDAGÒGICA EN L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | GRAMÀTICA FORMAL I GRAMÀTICA PEDAGÒGICA EN L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. ¿Por qué se debe enseñar gramática? | |
2. Propuesta actual de enseñanza gramatical: Atención a la forma | |
3. Atención a la forma y actividades gramaticales | |
4. Problemas descriptivos y propuestas didácticas | 4.1. Verbos: usos de los tiempos, especialmente para expresar el pasado y futuro 4.2. Preposiciones (a, en, de, por, para) 4.3. Ser/estar + adjetivo |