Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
GRAMÀTICA FORMAL I GRAMÀTICA PEDAGÒGICA EN L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | GRAMÀTICA FORMAL I GRAMÀTICA PEDAGÒGICA EN L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Borrego Nieto, J. et alii , Gramática de referencia para la enseñanza de español: la combinación de oraciones, Salamanca: Universidad de Salamanca, 2013 Bravo, A.; Méndez, J.L. , “De la gramática formal a la gramática para el profesor”, Sevilla: ASELE XV, 2004 Doughty, C.; Williams, J., Atención a la forma en la adquisición de segundas lenguas en el aula, Madrid: Edinumen, 2009 Castañeda, A. (coord.), Enseñanza de gramática avanzada de ELE. Criterios y recursos, Madrid: SGEL, 2014 Ellis, R., La adquisición de segundas lenguas en un contexto de enseñanza. Análisis de las investigaciones existentes, RedELE, 2005 Moreno Cabrera, J.C., Spanish is different. Introducción al español como lengua extranjera, Madrid: Castalia, 2010 |
Complementària | |