Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS I | Codi | 11234112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Treballs |
|
Treball amb fonts primàries, enllaçat amb una aplicació pràctica a l'aula i la preparació d'una sessió per alumnes d'educació primària. Domini exhaustiu del disseny curricular (es reprendrà el supòsit pràctic treballat a l'assignatura Ensenyament i aprenentatge de les ciències experimentals II) |
13% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
Preguntes tipus test de lectures obligatòries. | 12% | |||||
Proves de desenvolupament |
|
Prova sintètica i analítica dels continguts treballats a classe. | 45% | |||||
Proves pràctiques |
|
Exercicis pràctics del tractament de l'espai a l'educació Primària. | 30% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits lingüístics mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. Per superar l'assignatura s'ha d'aprovar tant la part teòrica com la part pràctica. És imprescindible lliurar els treballs per poder aprovar l'assignatura. La segona convocatòria és una prova total de l'assignatura i està dirigida als estudiants que no han superat l'avaluació continuada. A l'alumne que hagi de fer aquest examen de recuperació d'una o de les dues parts, i que aleshores les recuperi, a la nota final se li baixarà un punt però mantindrà igualment el seu aprovat i obtindrà com a mínim una qualificació de 5. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a. |