Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Periodisme (2009) |
Assignatures |
CRÍTICA TEATRAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | CRÍTICA TEATRAL | Codi | 12244231 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Treballa una visió crítica dels conceptes explicatius de la realitat social i els emmarca en el seu procés de construcció social Analitza la percepció d’aquesta evolució històrica per part dels contemporanis dels fets, així com la interpretació i la reconstrucció posterior dels intermediaris culturals i polítics Coneix els corrents principals de la cultura visual del segle XX És capaç d’analitzar críticament, des del punt de vista de la història dels corrents estètics, qualsevol producte comunicatiu de masses Situa històricament les diverses modalitats i pràctiques de la comunicació social, relacionant-les amb el context sociopolític, econòmic i cultural de cada època Adquireix la capacitat d’analitzar les dinàmiques socials, econòmiques, polítiques i culturals de la nostra societat | |
A2 |
Interpreta les formes bàsiques d’impacte dels mitjans de comunicació sobre els seus públics Sap interpretar les dades de l’opinió pública empírica a partir dels sondejos d’opinió Compara les principals aportacions dels autors més rellevants en l’estudi de l’opinió pública a la societat de la informació | |
A3 |
Coneix els conceptes físics que conformen la naturalesa del so i de la imatge Coneix i identifica els diferents sistemes i formats de captació, gravació, edició i tractament d’imatge i so | |
A4 |
Identifica i corregeix els problemes d’expressió oral més comuns Domina les bases retòriques de la comunicació oral dirigida a auditoris grupals Reconeix recursos literaris que figuren en un text Aplica recursos literaris a l’escriptura Coneix textos d’escriptors-periodistes clàssics i actuals en llengua catalana, d’Antoni Rovira i Virgili a Quim Monzó Pren consciència de la importància de la dimensió no verbal en l’eficàcia de la comunicació interpersonal i mediada de caràcter audiovisual Es familiaritza amb els conceptes bàsics de l’anàlisi de la comunicació no verbal Domina les tècniques bàsiques d’autocontrol dels aspectes no verbals del propi discurs | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball | |
B10 |
Té motivació per la qualitat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |