Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
GRANS MITES NACIONALS D'ALEMANYA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | GRANS MITES NACIONALS D'ALEMANYA | Codi | 12274205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | -Exposició dels continguts de l'assignatura. -Exposició de la metodologia que s'hi seguirà. -Presentació de la bibliografia. -Assignació del treball particular. S'ha calculat una hora de treball de l'alumne per a donar-li possibilitat a presentar propostes d'esmenes a la bibliografia i al programa i solucionar dubtes relacionats amb els punts esmentats a dalt |
Sessió Magistral | Exposició teòrica de l'estudi i la història de mites del nacionalisme alemany del segle XIX més rellevants, que figuren a l'apartat 3 (continguts de l'assignatura). En el marc d'aquest apartat es resoldran qualssevol dubtes i problemes que puguin sorgir en els alumnes sobre la matèria que s'exposa. |
Presentacions / exposicions | Estudi de tres mites concrets a través de la visió de 3 pel·lícules que els il·lustrin i col·loqui/debat sobre elles i el tractament que s'hi fa del mite en qüestió a partir de la presentació elaborada pels alumnes |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | La resolució de problemes es farà integrada en les sessions magistrals. L'experiència ens ha mostrat, en casos concrets com aquest, que aquest és el millor mètode per solucionar-los |
Atenció personalitzada | 1. Seguir el procés acadèmic dels alumnes. 2. Facilitar la recerca i l’accés a la documentació bibliogràfica 3. Orientar l’alumne en l’anàlisi de la informació i la redacció de treballs 4. Discutir els articles i/o material docent per facilitar la comprensió de l’assignatura |