Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Gestió d'Empreses (2013) |
Assignatures |
GESTIÓ ESTRATÈGICA DE PIMES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | GESTIÓ ESTRATÈGICA DE PIMES | Codi | 16645203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Els alumnes tindran a la seva disposició en el Moodle de l'assignatura una selecció de lectures i casos que composen el material bàsic de l'assignatura |
|
Complementària | |
- Aldrich, H. (1999) Organizations Evolving. Sage, London. - Analoui, F., y Karami, A. (2003) Strategic Management: In Small and Médium Enterprises. Thomson, London. - Bhidé, A. V.(2000) Origen y Evolución de Nuevas Empresas. Oxford University Press. México. - Carlock, R. S y Ward, J (2001) Strategic Planning for the Family Business: Parallel Planning to Unite the Family and Business. Palgrave, London. - Flamholtz, E. (1990). Growing pains. Jossey-Bass, Carlifonia. - Fink, M y Kraus, S.(eds) (2009) The Management of Small and Médium Enterprises. Routledge, London. - Simon. H. (1996) Hidden Champions. Lessons from 500 of the world’s Best Unknown Companies. Harvard Business School Press, Boston. - Penrose, E. (1995) The theory of the growth of the firm. Oxford University Press, New York. |