Grado en Ingeniería Electrónica Industrial y Automática (2010) |
Asignaturas |
FUNDAMENTOS DE COMPUTADORES |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2015_16 |
Asignatura | FUNDAMENTOS DE COMPUTADORES | Código | 17204002 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 1Q 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
FB3 |
Comprèn la correspondència existent entre els elements fonamentals dels llenguatges d'alt nivell i els elements del llenguatge màquina que donen suport. Comprèn el funcionament d'un sistema operatiu com a gestor de recursos dels sistemes informàtics. Utilitza els recursos que proporciona un sistema operatiu des de la interfície d'usuari. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B2 |
Coneix el paper de la informàtica en els àmbits industrials i socioeconòmics. Coneix els diferents components d'un sistema informàtic compost per maquinari i programari. Analitza circuits lògics combinacionals. Comprèn el funcionament, les interrelacions i l'estructura de nivells d'un computador. Analitza circuits lògics seqüencials. Sintetitza màquines d'estats finits bàsiques. Comprèn l'organització i el funcionament de subsistemes de l'arquitectura Von Neumann: processador, memòria, i entrada / sortida. Comprèn el funcionament dels elements digitals que constitueixen un processador (ALU, registres, càlcul de direcció, seqüenciador, etc.) i entendre com intervenen en l'execució de programes escrits en llenguatge màquina. Comprèn i avalua els factors essencials que afecten el temps d'execució d'un programa. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C2 |
Conoce la maquinaria básica de los ordenadores. Conoce el sistema operativo como gestor del maquinario y el programario como herramienta de trabajo. Utiliza programario para la comunicación on-line: herramientas interactivas (web, Moodle, blogs...), correo electrónico, foros, chat, videoconferencias, herramientas de trabajo colaborativo... |