Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LA MÚSICA, L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L'EXPRESSIÓ CORPORAL I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LA MÚSICA, L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I L'EXPRESSIÓ CORPORAL I | Codi | 11254101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||||
Pràctiques a laboratoris |
|
- Participació activa tant en la realització de tasques de seguiment dins les sessions magistrals com en la pràctica corporal. | 10% | |||||||||
Treballs |
|
- Realització d'un diari de cada sessió pràctica individualment. - Realització d'una sessió de psicomotricitat i presentació de la mateixa en grup reduit. |
30% 15% |
|||||||||
Proves mixtes |
|
Proves de preguntes tipus test, de preguntes curtes i/o de desenvolupament de temes. | 40% | |||||||||
Altres | Actitud i implicació dins les sessions magistrals i pràctiques. |
5% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació serà continuada i constarà d'una nota global d'acord els percentatges de les diferents activitats amb pes a la nota descrites en el pla de treball i entregades dins les dates marcades pel professorat. Per superar la matèria hauran d'estar aprovades totes les activitats amb pes a la nota amb una nota mínima de 5. - Donat el caràcter pràctic de l'assignatura, les classes pràctiques són presencials, amb una assistència mínima del 80% (equivalent a la no assistència de dues sessions). La falta a una o dues sessions pràctiques tindrà efectes negatius en la nota ja que incideix en una de les activitats amb pes a la nota (fins a dos punts). D'altra banda, és molt recomanable l'assistència a les sessions teòriques perquè a més de presentar els continguts, serà l'espai on realitzaran i compartiran les activitats de seguiment que també es tindran en compte en l'avaluació. No s'acceptaran justificants. - En cas de no comptar amb l'assistència suficient, es perdrà automàticament el dret a l'avaluació continuada i caldrà anar a segona convocatòria seguint els requisits establerts pels alumnes que no segueixen l'avaluació continuada i que es detallen al final d'aquest document. - L'alumnat que segueixi l'avaluació continuada podrà optar a recuperar en segona convocatòria cadascuna de les tasques no superades. Totes les activitats superades en segona convocatòria tindran una nota màxima de 5 punts. - Per superar l'examen cal tenir un mínim de 5 punts en les dues parts que el conformen: part tipus test i part de preguntes obertes (explicat en el pla de treball) - L'avaluació continuada implicarà també portar al dia les activitats de seguiment establertes pel professorat. Els alumnes que no segueixin l'avaluació continuada: - Hauran de presentar individualment les tasques amb pes a la nota i les tasques de seguiment que consideri el professorat dins els terminis establerts. D'altra banda caldrà superar l'examen dels continguts tant pràctics com teòrics de tota la matèria . Per superar la matèria hauran d'estar aprovades totes les activitats amb pes a la nota amb una ponderació mínima de 5. - Els alumnes que no segueixin l'avaluació continuada tindran dret a dues convocatòries, exceptuant aquells que hagin abandonat l'avaluació continuada. La nota en segona convocatòria serà com a màxim de 5 punts. Altres consideracions a tenir en compte: - Tots els alumnes han de seguir l'assignatura dins el grup que oficialment s'han matriculat. El professorat no acceptarà canvis de grup. - Totes les activitats presentades han de tenir un alt rigor gramatical en quant a adequació, coherència, cohesió i correcció. El fet que una activitat tingui més de cinc faltes d'ortografia implicarà efectes negatius en la nota. Si es supera amb escreix les 5 faltes, el professorat pot suspendre la tasca. - D'acord amb la normativa vigent, el professorat podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures inclouen limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant. - D'acord la normativa vigent, en cas de detectar plagis, entenent plagi com l'intent d'engany a un professor/a, l'assignatura quedarà automàticament suspesa sense dret a una segona convocatòria a més de procedir segons normativa de la Universitat Rovira i Virgili a la possible obertura d'expedient. |