Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ I LLENGUATGE | Codi | 11264224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
En la qualificació es tindrà en compte: - Ajustament a les demandes realitzades. - Iniciativa en la cerca d¡informació. - Pertinència, coherència i rellevància conceptual del treball elaborat. - Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de la situació problema. - Correcció lingüística. - Actitud responsable i implicació en el treball personal i d'equip. |
40% | ||||||||||||
Proves de desenvolupament |
|
Superació de proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe i refernciats en documents i materials de treball. | 60% | ||||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
D'acord amb els objectius, els continguts i el funcionament proposat, l'avaluació de l'assignatura serà continua i exigirà la implicació personal i permanent de l'estudiant en les activitats programades i en el control i la regulació de l'aprenentatge individual i col·lectiu. L'assistència regular a les sessions presencials, tant teòriques com pràctiques, es considera un requisit imprescindible per aquesta modalitat d'avaluació i, en qualsevol cas, haurà de ser igual o superior a un 80% d'aquestes sessions. La nota final de l'assignatura s'obtindrà de la suma de les puntuacions obtingudes en els dos instruments d'avaluació, d'acord amb el percentatge assignat, sempre i quan tinguin cadascun d'ells una qualificació mínima de 5. Com que una de les competències que desenvolupa l'assignatura és expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV en la prova i treballs s'haurà de demostrar un bon domini de la llengua. Podran optar a una segona convocatòria ecuperació els alumnes que no hagin superat l'assignatura. La segona convocatòriaecuperació se centrarà en la realització d'una prova escrita i/o en la millora dels treballs suspesos. |