Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
ENGINYERIA DE REACTORS |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | ENGINYERIA DE REACTORS | Codi | 17655219 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1.1 | Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria. | |
A1.2 | Dissenyar, executar i analitzar experiments relacionats amb l'enginyeria | |
A1.4 | Saber establir models matemàtics i desenvolupar-los mitjançant la informàtica apropiada, com a base científica i tecnològica per al disseny de nous productes, processos, sistemes i serveis, i per a l'optimització d'uns altres ja desenvolupats. (G5) | |
A2.2 | Concebre, projectar, calcular, i dissenyar processos, equips, instal•lacions industrials i serveis, en l'àmbit de l'enginyeria química i sectors industrials relacionats, en termes de qualitat, seguretat, economia, ús racional i eficient dels recursos naturals i conservació del medi ambient. (G2) | |
A3.1 | Aplicar coneixements de matemàtiques, física, química, biologia i altres ciències naturals, obtinguts mitjançant estudi, experiència, i pràctica, amb raonament crític per establir solucions viables econòmicament a problemes tècnics (I1) | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1.1 | Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats (G9). | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1.1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. | |
C1.2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |