Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT I EDUCACIÓ PSICOMOTRIU |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT I EDUCACIÓ PSICOMOTRIU | Codi | 11264213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Valoració de la disposició prèvia cap a l’assignatura (motivació, expectatives), i cap el treball autònom i en equip. Presentació del programa, explicació de las metodologies de treball i del sistema d’avaluació (procés de e/a i avaluació continua). Activació de coneixements previs a l’inici de cada bloc o mòdul. |
Sessió Magistral | Explicació de continguts amb suport digital. Qüestions per a la reflexió. Presentació de documents de treball i aprofundiment. |
Debats | Confrontació raonada i critica de diferents punts de vista sobre un cas o situació |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Anàlisis de casos en petit grup amb possibilitat de presentació en vídeo. Exposició al grup de les principals conclusions |
Pràctiques a laboratoris | Vivència dels continguts de l’assignatura, en situacions pràctiques, a la sala de psicomotricitat, verbalització en el grup i reflexió personal. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Elaboració i presentació de treballs individuals i de grup que representen evidències significatives del procés d’aprenentatge de l’alumne. Format per a l’avaluació continua i l’autorregulació del procés d’aprenentatge. |
Atenció personalitzada | Seguiment i supervisió del treball de l’alumnat |