Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES |
Atenció personalitzada |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12224116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció |
Al final de cada sessió teòrica, acostumem a dedicar uns 10-15 minuts a resoldre els dubtes que tinguin els alumnes sobre el tema presentat o, en tot cas, a comentar les opinions que ells considerin oportunes tant sobre un tema com sobre un cas exposat a classe. Lògicament també disposem de les hores de tutoria per tal que, aquells alumnes que ho sol.licitin, rebin sessions personals al despatx del professor. |