Grado en Lengua y Literatura Catalanas (2009) |
Asignaturas |
LITERATURA Y SOCIEDAD |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2016_17 |
Asignatura | LITERATURA Y SOCIEDAD | Código | 12254009 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Presentació de l’assignatura Presentació de l’entorn virtual de formació Presentació del sistema de treball |
Estudios previos | Hi haurà un dossier de textos al Moodle. 1. Model de Pierre Bourdieu 2. Model d'Auerbach 3. Mites que es treballaran en l'assignatura L'alumnat s'haurà de familiaritzar amb la terminologia específica i els conceptes bàsics que es treballaran a l'assignatura |
Prácticas a través de TIC | Les pràctiques consistiran en l'aplicació dels models teòrics a la comprensió i interpretació dels textos seleccionats (dossier) i a l'observació i valoració del funcionament de la literatura i l'art en l'entorn immediat de l'alumnat. Per tal d'aconseguir-ho, s'hauran de fer diverses activitats. Eines que s'utilitzaran: 1. Glossari 2. Qüestionari 3. Bloc de l'alumne/a 4. Fòrum/wiki 5. Tasques de comentari de text: penjar un fitxer 6. Exposició oral en format virtual (video) |
Trabajos | Al llarg del curs s'hauran de fer dos treballs, un per a cadascun dels dos temes del curs. Cada treball es presentarà per escrit (extensió màxima 25 pàgs.) i s'haurà de publicar en un blog. També es demanarà que els autors del segon treball en defensin personalment les tesis i conclusions i les comparteixin amb la resta d'estudiants en un fitxer audiovisual incrustat al blog (durada màxima: 15 minuts). S'hauran de seguir les pautes de redacció i de publicació dels treballs donades al Moodle. |
Atención personalizada | Per a les qüestions docents, la professora atendrà l'alumnat per e-mail a través del Moodle o al despatx, en horari de visita. Per a les qüestions tècniques relacionades amb el funcionament de les eines virtuals, l'alumnat tindrà el suport del servei tècnic del Moodle |