Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
EXPERIÈNCIES EN VIVERS D'EMPRESA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | EXPERIÈNCIES EN VIVERS D'EMPRESA | Codi | 16655211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Apreciar com es coordinen els esforços d’institucions públiques, universitats i organismes privats per impulsar la creació d’empreses. Prendre consciència de les vicissituds de la posada en marxa d’una nova empresa | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació | |
B2 |
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
B3 |
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |