Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
CIÈNCIA I ENGINYERIA DE MATERIALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | CIÈNCIA I ENGINYERIA DE MATERIALS | Codi | 20705102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Comprèn la relació entre les propietats físiques i l'estructura cristal • lina dels materials. Comprèn les principals propietats físiques dels materials. Distingeix els materials segons les seves propietats i aplicacions. | |
A1.2 |
Formula coneixements sobre la importància tecnològica dels materials. | |
A1.4 |
Formula coneixements sobre diferents tècniques de caracterització dels materials des d'un punt de vista físic, químic i morfològic. | |
A1.5 |
Identifica els mètodes d'obtenció i processament dels diferents tipus de materials. | |
A1.6 |
Coneix els principals tipus de materials. | |
A2.4 |
Identifica els diferents mecanismes de degradació dels materials i la seva recuperació, reducció i reutilització. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B4.2 |
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació. Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor. | |
B5.1 |
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés d'aprenentatge i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
B5.3 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts | |
C1.3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació |