Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ II | Codi | 11224206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfoc ètic en aquest àmbit de la professió. | |
A6 |
Dissenya, desenvolupa i avalua un projecte o programa d'intervenció educativa. | |
A10 |
Aplica correctament les tècniques d'intervenció socioeducativa. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini Dirigeix el procés sistemàtic de treball per a la presa de decisions en grup Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions | |
B3 |
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Dirigeix reunions amb eficàcia Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |