Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 20214301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Transferència de tecnologia: entendre, interpretar, comunicar i adoptar els avenços en el camp agrari. Fonamenta les decisions de projecte en les bases científiques i tecnològiques de la pròpia especialitat. Aplica els coneixements en matèries bàsiques per realitzar el disseny d'un projecte. | |
A1.3 |
Avalua ambientalment un producte o activitat. Estima la viabilitat econòmica dels projectes. | |
A2.1 |
Coneix i sap aplicar el marc legal en la realització i execució de projectes. Coneix la legislació bàsica que aplica al projecte i sap on buscar-la. | |
A2.3 |
Exercici original a realitzar individualment i presentar i defensar davant un tribunal universitari, consistent en un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria Agrícola de naturalesa professional en què se sintetitzin i integrin les competències adquirides en els ensenyaments. Culmina l'adquisició de les competències que caracteritzen la titulació en un projecte integrador. Integra els coneixements i habilitats pròpies de l'Enginyer Agroalimentari amb l'experiència directa en el desenvolupament d'un projecte tècnic original. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Usa un llenguatge apropiat a la situació Coneix, comprèn i utilitza els principis de presa de decisions mitjançant l'ús dels recursos disponibles pel treball en grups multidisciplinaris. | |
B1.3 |
Desenvolupa estratègies per tal d'obtenir els resultats en el temps adequat i amb l'abast precís; es capaç de superar les dificultats sorgides del treball, tant individual com en grup. | |
B4.3 |
Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació. | |
B4.4 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Fa aportacions significatives o certes innovacions Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits Capacitat per conèixer, comprendre i utilitzar els principis de presa de decisions mitjançant la transferència de tecnologia: entén, interpreta, comunica i adopta els avenços en el camp agrari. Coneix, comprèn i utilitza els principis de presa de decisions mitjançant l'ús dels recursos disponibles pel treball en grups multidisciplinaris. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge | |
B5.2 |
Mostra un criteri correcte per a decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible Pren decisions amb criteri en situacions compromeses i sota pressió. | |
B5.3 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’un problema Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Elabora una estratègia per a resoldre el problema Té la capacitat de dirigir el procés de presa de decisions de manera participativa Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions Metòdicament es pregunta sobre noves formes de fer les coses, busca nous procediments i experimenta amb procediments nous Analitza riscos i beneficis de la innovació Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i dur a terme un projecte. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C1.3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C1.4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C2.1 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |