Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT SOCIAL, LINGÜÍSTICA I CULTURAL A L'ESCOLA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ATENCIÓ A LA DIVERSITAT SOCIAL, LINGÜÍSTICA I CULTURAL A L'ESCOLA | Codi | 11244224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
TEMA 1 : El desenvolupament comunicatiu i lingüístic en el context escolar | -Com entenem l'adquisició del llenguatge -Implicacions de la intervenció naturalista - Implicacions educatives en un context social i cultural multicultural |
TEMA 2: El treball a l'aula | - Estrategies afavoridores del desenvolupament del llenguatge i la seva relació amb la lecto-escriptura. -Context escolar, com crear un clima comunicatiu a l'aula . -Àrees curriculars i intervenció en el lleguatge |
TEMA 3 . L'atenció a les necessitats de comunicació , llenguatge i parla | - Tècniques i metodologies per afavorir el llenguatge en l'atapa d'eduació Primària. - Estratègies educatives de interació verbal amb alumnes amnb n.e.e. ( incorporació tardana, retard llenguatge, sordera , ceguera, i altres dificulatats |
TEMA 4 : Intervenció educativa | - El treball del llenguatge oral i la seva relació amb la lecto-escriptura . -Pauta d'orbservació per alumnes amb dificulatat de comunicació llenguatge i parla |