Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
FONAMENTS DE DRET PÚBLIC AMBIENTAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | FONAMENTS DE DRET PÚBLIC AMBIENTAL | Codi | 15675104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Contextualitza el dret ambiental com a instrument d'organització social i de disciplina de metabolisme social Valora la interacció entre economia i medi ambient, i aprecia la seva dimensió jurídica | |
A3 |
Situa el dret ambiental en el conjunt del sistema jurídic i assimila les interaccions que es produeixen Demostra tenir consciència de la importància de la protecció del medi ambient en el nucli axiològic fonamental de la societat | |
A4 |
Analitza les polítiques ambientals en un context de multiplicitat d'actors i de poders territorials que conflueixen Analitza el paper del dret en la gestió del conflicte ambiental en el marc d'una societat plural | |
A5 |
Argumenta una perspectiva teòrica i pràctica sobre els drets ambientals, tenint en compte els últims desenvolupaments constitucionals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Analitza riscos i beneficis de la innovació Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B3 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B5 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
B6 |
Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja Integra les dimensions social, econòmica i ambiental als treballs i projectes realitzats | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |