Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Emprenedoria i Innovació (2014) |
Assignatures |
GESTIÓ DE PROJECTES D'R+D+I |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | GESTIÓ DE PROJECTES D'R+D+I | Codi | 16655107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició teòrica dels blocs temàtics a l’aula. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Al finalitzar cada bloc teòrics es farà un repàs dels continguts mitjançant supòsits pràctics que haurà de fer reflexionar a l’alumne i estudi de casos a on l’alumne haurà d’encertar la resposta correcta utilitzant els continguts teòrics donats. |
Treballs | L’assignatura serà avaluada mitjançant un treball en grup on l’alumne haurà d’aplicar els coneixements teòrics apressos a l’assignatura. L’objectiu es que l’alumne s’enfronti a l’inici i execució d’un projecte I+D+i el més real possible, el treball ha d’estar enfocat totalment a un producte/servei pràctic d’innovació que l’alumne escolli. L’alumne s’ha de col•locar en el rol de Director del projecte i haurà de preveure i planificar les diferents fases del projecte així com l’equip de projecte que formarà. |
Atenció personalitzada | Atenció personalitzada per resoldre els dubtes dels estudiants en relació amb els continguts teòrics. |