Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA | Codi | 18224104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estudi de situacions clíniques amb diferents escenaris que exigeix un treball de col•laboració. |
Seminaris | Treball amb diferents tipus de material (vídeos, lectures...)per propiciar la discussió i l'anàlisi per part dels estudiants |
Pràctiques a laboratoris | Demostracions pràctiques i assaig d'habilitats de fisioteràpia respiratòria, oxigenoteràpia, teràpia inhalatoria, aspiració de secrecions, ECG, punció arterial, venoclisi, SNG, nutrició enteral i procediments urològics |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Plantejament de situacions en tallers pràctics on l'estudiant ha de resoldre una sèrie d'exercicis, el contingut dels quals ha estat treballat prèviament a les classes teòriques. L'objectiu és integrar coneixements i aprendre a resoldre problemes. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Realització d'un portafoli electrònic on l'alumne recopila i organitza evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució. |
Sessió Magistral | Exposició del contingut de l'assignatura de manera interactiva i participativa |
Atenció personalitzada | Tutories de seguiment de l'aprenentatge |