Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
PROJECTE INTEGRADOR II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | PROJECTE INTEGRADOR II | Codi | 20224126 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Defineix la tipologia d'una estructura per a una aplicació estructural | |
A1.6 |
Aplica els conceptes de síntesi i anàlisi estructural al projecte d'un conjunt d'elements resistents | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.2 |
Respon de manera efectiva als canvis soferts durant el desenvolupament dels estudis | |
B1.4 |
Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva | |
B2.3 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat; Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
B2.5 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius Proposa al grup metes adequades i clarament definides | |
B3.1 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques | |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies de resoldre problemes i trobar solucions. Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B5.2 |
Mostra un criteri correcte per a decisions de manera encertada basant-se en dades i informació objectiva disponible, en un entorn de relativa incertesa Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C1.4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |