Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching Languages: Spanish as a Foreign Language (2015) |
Subjects |
TEACHING SPANISH TO IMMIGRANTS |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2018_19 |
Subject | TEACHING SPANISH TO IMMIGRANTS | Code | 12855203 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Optional | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||
Forums of debate |
|
Participación en los foros de discusión sobre los temas de actualidad relacionados con la asignatura o de las lecturas obligatorias sobre el tema que se esté trabajando a través de Moodle | 10% | ||||
Problem solving, exercises |
|
Se evaluará la resolución de problemas y cuestionarios propuestos en el Moodle y en clase | 40% | ||||
IT-based practicals in computer rooms |
|
Resolución de actividades en Moodle. | 10% | ||||
Problem solving, exercises in the classroom |
|
30% | |||||
Others | Asistencia a clase y participación en el aula |
10% |
Other comments and second exam session | |||
Los estudiantes serán penalizados en la puntuación de los contenidos si los trabajos no presentan corrección ortográfica, léxica y sintáctica. |