Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 12855401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A2 |
Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial. Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A3 |
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A4 |
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A5 |
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A6 |
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Demostra capacitats docents i el domini i la gestió de les habilitats a classe dl'E/LE. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A7 |
Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial. Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Demostra capacitats docents i el domini i la gestió de les habilitats a classe dl'E/LE. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor | |
B2 |
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B5 |
Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |