Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015) |
Assignatures |
APRENENTATGE INTEGRAT DE CONTINGUTS I LLENGÜES ESTRANGERES (*AICLE) |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | APRENENTATGE INTEGRAT DE CONTINGUTS I LLENGÜES ESTRANGERES (*AICLE) | Codi | 12865203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Identifica, descriu i analitza els principis metodològics i els elements essencials de l'enfocament CLIL per al disseny de recursos didàctics i el seu ús a l'aula de llengua anglesa | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor | |
B5 |
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |